Opis sekcji systemu CRM Online


  • Pulpit - to główne miejsce, które zawiera skrót najważniejszych danych w systemie CRM. Wraz z rozwojem aplikacji będzie się on rozbudowywał.

  • Klienci - w tej sekcji prowadzisz swoją bazę klientów oraz bazę zaplanowanych kontaktów z klientami. Można dodawać nowych klientów oraz nowe zlecenia kontaktu np. dla pracowników by skontaktowali się z danym klientem w danym czasie. Klientów można grupować w grupy klientów;

  • Zadania - są to zadania, które trwają określoną ilość czasu od-do. Można również dodawać nowe zadania, edytować istniejące oraz kasować nieaktualne. Zadania można przydzielać do grup;

  • Kalendarz - jest to kalendarz ściśle zintegrowany z zadaniami oraz zaplanowanymi kontaktami. Można przeglądać w nim wszystkie zadania i zaplanowane kontakty jakie zostały przydzielone w danym terminie. Kalendarz pokazuje także ważne daty (np. urodziny klienta) jeśli zostały one wprowadzone;

  • Pracownicy - jak sama nazwa wskazuje, w tej sekcji dodaje się pracowników oraz użytkowników. Pracownik od Użytkownika różni się tym, że Użytkownik ma swoje własne konto do logowania. Pracowników można zatem pozwiązywać z konkretnymi kontami Użytkowników. Po dodaniu Użytkownika można samodzielnie ustawić zakres uprawnień dla danego konta;

  • Dokumenty i pliki - w tej sekcji można tworzyć nowe dokumenty tekstowe wewnątrz CRM, drukować je prosto z przeglądarki oraz dodawać i pobierać własne pliki;

  • Firmy / interesy - jest to sekcja opcjonalna dostępna z poziomu Ustawień (ikona koła zębatego). Jeśli właściciel konta prowadzi więcej niż jeden interes może dodać je tutaj w celach porządkowych;

Dostępne w przyszłości


  • Zamówienia - moduł przypisany do sekcji Klienci. Dzięki niemu do każdego klienta i pracownika można przypisać zamówienia danych klientów. Na podstawie zamówienia istnieje możliwość generowania faktur oraz przydzielania prowizji dla pracowników;

  • Finanse - to jeden z bardziej rozbudowanych działów. Można tutaj dodawać koszty oraz przychody, a także generować faktury w formacie PDF do 10 pozycji wraz z fakturami korygującymi oraz fakturami pro forma. Generowanie faktur automatycznie odejmuje dany produkt ze stanu magazynowego oraz zwiększa licznik sprzedaży produktów i usług. Działu tego nie należy mylić z książką przychodów i rozchodów;

  • Kalkulator brutto/netto - jest to dodatkowe narzędzie służące do szybkiego obliczania kwot z netto na brutto oraz z brutto na netto przy danej stawce podatkowej;

  • Produkty i usługi - w tej sekcji właściciel konta może prowadzić spis wszystkich produktów i usług jakie prowadzi wraz z cenami zakupu oraz ceną sprzedaży. Produkty oraz usługi te można potem wybierać z listy w trakcie generowania faktury.

  • Pojazdy - tutaj prowadzony jest rejestr posiadanych pojazdów. Można także dodawać dane dotyczące przejechanych kilometrów, który automatycznie będą aktualizować stan licznika pojazdu;

  • Raporty - w tym miejscu są dostępne zestawienia finansowe oraz raporty sprzedaży;

arrow_forwardWypróbuj za darmo


Darmowy CRM online © 2014-2018 DevleCube Sp. z o.o., Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie zabronione.

Certyfikat SSL