Dodano: 2020-04-29. Autor: Administrator CRMCube
CRM - co to jest? Sam skrót pewnie nie mówi Ci zbyt wiele, więc rozwińmy go. CRM, inaczej mówiąc Customer Relationship Management to system do zarządzania relacjami z klientami. Jeśli prowadzisz firmę, doskonale wiesz, ile korzyści przynosi utrzymanie ich na jak najwyższym poziomie. CRM jest więc narzędziem, za pomocą którego zbudujesz trwałą relację z klientem, w znaczący sposób przyczyniając się do sukcesu Twojej firmy.

Wyobraź sobie: Twoja firma posiada już ugruntowaną pozycję na rynku, przez wiele lat istnienia stworzyliście bazę nabywców Twoich usług, która ciągle się powiększa. Pojawia się więc pytanie - jak zebrać w jednym miejscu wszystkie szczegóły współpracy? W jaki sposób stworzyć profil klienta, tak by każdy z pracowników, odpowiadających za jego sprawną obsługę miał w niego wgląd?

Oczywiście można skorzystać z wielu tabelek w Excelu, terminarza, telefonu i starego dobrego maila...

A można połączyć to wszystko w całość i zastąpić rozwiązaniem, które maksymalnie ułatwi dostęp do danych, pozwoli zbudować długofalową i owocną współpracę z klientem, zapobiegnie nieporozumieniom związanym z wymianą informacji przy użyciu tradycyjnych metod, a na dodatek można skorzystać z niego wszędzie, gdzie jest dostęp do Internetu.

Tu z pomocą przychodzi właśnie CRM.

KIedy i dlaczego warto korzystać z CRM?


Oprogramowanie CRM zdaje egzamin szczególnie w dwóch przypadkach - wspomaga bowiem głównie dział sprzedaży oraz dział marketingu.

System do zarządzania relacjami oszczędza Twój czas. Jest on w pewnym sensie podręcznym organizerem, w którym przechowujemy całą korespondencję z klientem, zapisujemy daty umówionych spotkań i rozmów telefonicznych, tworzymy listy kontaktów, czy dodajemy pliki. Wszystkie dane zostają przypisane do kont opiekunów klienta, w związku z tym unikamy sytuacji, gdy np. pracownicy wielokrotnie podejmują próbę kontaktu nie wiedząc, że miały one miejsce już wcześniej. Informacje zostają w przejrzysty sposób usystematyzowane. System CRM staje się więc również cennym narzędziem analitycznym, które pozwoli przyjrzeć się bliżej historii kontaktu z kontrahentem, oraz opracować skuteczną strategię dotyczącą dalszej współpracy. A zrozumienie oraz realizacja jego potrzeb z pewnością zaprocentuje w przyszłości.

Funkcjonalności CRM


Na rynku znajdziemy wiele systemów, które różnią się między sobą ilością oraz rodzajami funkcji. Ale żeby nie poprzestawać na teorii, chętnie przedstawimy Ci narzędzia, które oferuje nasza aplikacja w chmurze - CRMCUBE.

Należą do nich między innymi:
  • - dodawanie notatek dotyczących klientów
  • - tworzenie baz klientów oraz ich grup
  • - przydzielanie zadań i ich grupowanie
  • - kalendarz
  • - lista dokumentów oraz wbudowany edytor do ich tworzenia
  • - eksport bazy klientów do plików csv, xls, html
  • - wysyłanie plików na serwer
  • - baza produktów i usług
  • - obsługa przychodów oraz kosztów

A to dopiero początek! Rozpoczynając pracę nad tworzeniem naszego systemu CRM dla małych oraz średnich przedsiębiorstw zależało nam na tym, by był maksymalnie prosty w obsłudze oraz zawierał wszystkie niezbędne moduły. Aktualnie jesteśmy w trakcie rozbudowy systemu CRM, który stworzyliśmy w dużej mierze w oparciu o sugestie naszych Klientów.

Chcesz przekonać się, czy CRMCUBE jest skrojony na Twoją miarę? Załóż konto i skorzystaj z całkowicie bezpłatnego, 14-dniowego okresu próbnego.

Tagi: crm relacje klienci


Darmowy CRM online © 2014-2020 DevleCube Sp. z o.o., Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie zabronione.

Certyfikat SSL