darmowy crm
CENNIK POMOC BLOG KONTAKT     PANEL KLIENTA
 




Polityka Prywatności

§1. Bezpieczeństwo

1. Panel logowania jest szyfrowany kluczem 128 bitowym SSL.
2. Logowanie do Konta jest możliwe wyłącznie po wpisaniu Hasła. Zaleca się zmieniać Hasło co najmniej raz na 30 dni, nie rzadziej niż co 90 dni.
3. Użytkownik może zostać automatycznie wylogowany w przypadku braku aktywności powyżej 20 minut (sesja wygasa).
4. Nie zaleca się ustawiać przeglądarki w taki sposób by zapamiętywała Hasło.
5. Nie zaleca się korzystania z publicznych sieci WiFi.
6. Nie zaleca się korzystania z urządzeń, które nie należą do osoby zarządzającej Panelem lub są współdzielone z osobami trzecimi.
7. Usługodawca korzysta z usług firmy informatycznej, która dba o bezpieczeństwo oprogramowania Aplikacji oraz serwera, na którym gromadzone są dane.
8. Kopie bezpieczeństwa wykonywane są regularnie. W przypadku awarii przywracana jest ostatnia kopia bezpieczeństwa.

§2. Cookies

Co to są cookies?
1. Cookies są przekazywane do przeglądarek internetowych i następnie są przechowywane w pamięci urządzeń i odczytywane przez serwer przy każdorazowym połączeniu z Serwisem i Aplikacją.
2. Cookies nie zawierają żadnych informacji umożliwiających osobom trzecim poznanie Twoich danych osobowych ani skontaktowania się z Tobą za pomocą np. poczty elektronicznej czy telefonu. Zaznaczamy także, że zapis cookies nie umożliwia Nam ani osobom postronnym dostępu do Twojego prywatnego urządzenia.

Jakiego rodzaju cookies przetwarzamy?

3. Usługodawca przetwarza cookies techniczne, tj. pozwalające na prawidłowe wykorzystywanie transmisji komunikatu oraz zapamiętywanie ustawień oraz cookies systemów analitycznych, które pozwalają na tworzenie prostych statystyk na temat korzystania z Serwisu i Aplikacji, w tym cookies odpowiedzialne ze sesję logowania.

W jaki sposób mogę wyłączyć obsługę cookies?
4. Za pomocą ustawień swojej przeglądarki decyduje się o przetwarzaniu cookies. Jeżeli osoba nie che, aby cookies były przetwarzane może wyłączyć ich obsługę (w tym celu należy wybrać odpowiednie opcje prywatności w przeglądarce).
5. Wyłączenie obsługi cookies w przeglądarce internetowej może istotnie wpłynąć na ograniczenia w dostępności Usług.

§3. Powiadomienia

1. Usługodawca wysyła powiadomienia widoczne po zalogowaniu do Panelu. Powiadomienia związane są z korzystaniem z Usług i Ograniczeniami, płatnościami, funkcjonalnościami jak i zawierają wszelkie istotne informacje jak np. okresy urlopowe, informacje o planowanych przerwach technicznych itd.
2. Usługodawca obok powiadomień wysyła wiadomości e-mail z prośbą o zalogowanie się do Panelu gdy dotyczą Ograniczeń, płatności, planowanych przerwach technicznych.

§4. Widoczność danych

1. Klient tworzy Panele użytkowników w obrębie swojej Firmy i zarządza nimi oraz widzi ich zawartość.
2. Poszczególne osoby, które mają swoje Panele użytkowników mogą widzieć zawartość innych Paneli użytkowników w obrębie Firmy wyłącznie jeśli Klient nada im takie uprawnienia.

Wyłączanie Cookies

Poniżej przykładowa instrukcja dla popularnej przeglądarki Mozilla Firefox:
W górnej części okna należy kliknąć przycisk Firefox, następnie przejść do zakładki Opcje oraz ponownie wybrać Opcje. Następnie należy przejść do zakładki Prywatność. Później w sekcji Historia należy wybrać Będzie używał ustawień użytkownika i odznaczyć opcję Akceptuję ciasteczka.





Co warto wiedzieć:


- Cennik
- Pomoc
- Regulamin

Inne istotne informacje:


- Jak usunąć konto?
- Bezpieczeństwo danych
- Polityka Prywatności

O DevleCube:


- O nas
- Dane do wpłat
- Kontakt



Darmowy CRM online © 2014-2017 DevleCube Sp. z o.o., Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie zabronione.

Certyfikat SSL