Polityka Prywatności


Przetwarzanie danych osobowych

Korzystając z naszych usług powierzasz nam informacje o sobie. W ich ramach zdarza się, że powierzasz je również naszym partnerom, głównie dlatego, byśmy mogli świadczyć usługi na odpowiednio wysokim poziome, ale także w celach marketingowych.

Zgodnie z art 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 roku chcielibyśmy poinformować Cię o kilku istotnych kwestiach.

Kto jest administratorem danych osobowych?
Administratorem danych jest DevleCube Sp. z o.o. ul. Fabryczna 14b/1, 65-410 Zielona Góra, KRS: 0000657713, NIP: 9731035242, NIP UE: PL9731035242, REGON: 366288115.


W jaki sposób skontaktować się w sprawie moich danych osobowych?
W sprawach dotyczących Twoich danych osobowych możesz skontaktować się bezpośrednio z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail .


Jakie dane osobowe będą przetwarzane?
Dane, które przetwarzamy są danymi, które wprowadzisz w ramach korzystania z usługi. Są to w szczególności dane umożliwiające korzystanie z systemu CRMCUBE jak np. adres e-mail, a także dane konieczne do wystawienia faktury VAT.


Jakie są cele i podstawy prawne do przetwarzania Twoich danych oraz jak długo będą przetwarzane?
Dane będą przetwarzane w następujących celach:
Cele przetwarzania danych:Podstawy prawne:Czas przetwarzania
Realizacja umowy zawartej między Tobą a namiArt. 6 ust. 1 litera b) RODO - niezbędność do wykonania umowyDo czasu rozwiązania umowy między Tobą a nami, np. do czasu usunięcia przez Ciebie konta.

Dane możemy przetwarzać także po rozwiązaniu umowy, ale tylko jeśli jest to niezbędne w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń.
Zbieranie danych statystycznych oraz profilowania „miękkiego” dla celów marketingu usług własnych Administratora (np. remarketing w Google AdWords)Art. 6 ust. 1 litera f) RODO - uzasadniony interes administratoraDo czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu.
Marketing w postaci newslettera, to jest analizowanie i profilowanie w celach marketingowychArt. 6 ust. 1 litera a) – dobrowolna zgodado czasu wycofania zgody


Kto będzie odbiorcą Twoich danych?
Twoje dane mogą być przekazywane innym podmiotom na nasze (czyli Administratora) zlecenie.
Mamy na myśli w szczególności podmioty zajmujące się hostingiem, u którego utrzymujemy swoje bazy danych, podmioty zajmujące się wysyłką poczty zarówno tradycyjnej jak i elektronicznej, podmioty obsługujące naszą księgowość, podmioty prowadzące działania statystyczne oraz podmioty obsługujące systemy płatności.

Czasami Twoje dane mogą być przekazywane do Państwa trzeciego, jeśli jest to niezbędne do wykonania usługi (Art. 49 ust. 1 litera c RODO). Możesz uzyskać kopię danych osobowych przekazanych do Państwa trzeciego.


Jakie masz prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych?
Masz następujące prawa:

prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
prawo do przenoszenia danych osobowych,
prawo do wniesienia sprzeciwu,
prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.


Czy podanie danych osobowych jest konieczne?
Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie w przypadku, kiedy jest to niezbędne uniemożliwi realizację zamówionej przez Ciebie usługi.


Informacje dotyczące profilowania
Na stronach internetowych należących do nas przeprowadzamy tzw. profilowanie „miękkie”. Oznacza to, że zbieramy dane statystyczne dotyczące ruchu na naszych stronach internetowych, a także dane umożliwiające nam stosowanie działań marketingowych (np. remarketing Google AdWords).



Pozostałe informacje


§1. Bezpieczeństwo

1. Panel logowania jest szyfrowany kluczem 128 bitowym SSL.
2. Logowanie do Konta jest możliwe wyłącznie po wpisaniu Hasła. Zaleca się zmieniać Hasło co najmniej raz na 30 dni, nie rzadziej niż co 90 dni.
3. Użytkownik może zostać automatycznie wylogowany w przypadku braku aktywności powyżej 20 minut (sesja wygasa).
4. Nie zaleca się ustawiać przeglądarki w taki sposób by zapamiętywała Hasło.
5. Nie zaleca się korzystania z publicznych sieci WiFi.
6. Nie zaleca się korzystania z urządzeń, które nie należą do osoby zarządzającej Panelem lub są współdzielone z osobami trzecimi.
7. Usługodawca korzysta z usług firmy informatycznej, która dba o bezpieczeństwo oprogramowania Aplikacji oraz serwera, na którym gromadzone są dane.
8. Kopie bezpieczeństwa wykonywane są regularnie. W przypadku awarii przywracana jest ostatnia kopia bezpieczeństwa.
9. Usługodawca utrzymuje Państwa dane na serwerach zarządzanych przez firmę IQ PL Sp. z o.o. ul. Geodetów 16 80-298 Gdańsk, z którą to Usługodawca zawartą ma umowę o powierzeniu danych osobowych.

§2. Cookies

Co to są cookies?
1. Cookies są to dane przekazywane do przeglądarek internetowych i następnie są przechowywane w pamięci urządzeń i odczytywane przez serwer przy każdorazowym połączeniu z Serwisem i Aplikacją.

Jakiego rodzaju cookies przetwarzamy?

2. Usługodawca przetwarza cookies techniczne, tj. pozwalające na prawidłowe wykorzystywanie transmisji komunikatu oraz zapamiętywanie ustawień oraz cookies systemów analitycznych, które pozwalają na tworzenie prostych statystyk na temat korzystania z Serwisu i Aplikacji, w tym cookies odpowiedzialne za sesję logowania.

W jaki sposób mogę wyłączyć obsługę cookies?
3. Za pomocą ustawień swojej przeglądarki decyduje się o przetwarzaniu cookies. Jeżeli osoba nie chce, aby cookies były przetwarzane może wyłączyć ich obsługę (w tym celu należy wybrać odpowiednie opcje prywatności w przeglądarce).
4. Wyłączenie obsługi cookies w przeglądarce internetowej może istotnie wpłynąć na ograniczenia w dostępności Usług.

§3. Powiadomienia

1. Usługodawca wysyła powiadomienia widoczne po zalogowaniu do Panelu. Powiadomienia związane są z korzystaniem z Usług i Ograniczeniami, płatnościami, funkcjonalnościami jak i zawierają wszelkie istotne informacje jak np. okresy urlopowe, informacje o planowanych przerwach technicznych itd.
2. Usługodawca obok powiadomień może wysyłać wiadomości e-mail z prośbą o zalogowanie się do Panelu gdy dotyczą Ograniczeń, płatności, planowanych przerwach technicznych.

§4. Widoczność danych

1. Klient tworzy Panele użytkowników w obrębie swojej Firmy i zarządza nimi oraz widzi ich zawartość.
2. Poszczególne osoby, które mają swoje Panele użytkowników mogą widzieć zawartość innych Paneli użytkowników w obrębie Firmy wyłącznie jeśli Klient nada im takie uprawnienia.

Wyłączanie Cookies

Poniżej przykładowa instrukcja dla popularnej przeglądarki Mozilla Firefox:
W górnej części okna należy kliknąć przycisk Firefox, następnie przejść do zakładki Opcje oraz ponownie wybrać Opcje. Następnie należy przejść do zakładki Prywatność. Później w sekcji Historia należy wybrać Będzie używał ustawień użytkownika i odznaczyć opcję Akceptuję ciasteczka.


Darmowy CRM online © 2014-2018 DevleCube Sp. z o.o., Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie zabronione.

Certyfikat SSL