Dodano: 2020-08-05.
Autor: administrator
Szanowni Państwo,
mamy zaszczyt zaprezentować Państwu nowe logo systemu CRMCUBE wraz z dopasowaną do niego kolorystyką. Oprócz zmian typowo wizualnych wprowadzono także aktualizację szczegółów zaplanowanego kontaktu. Od teraz oprócz nazwy klienta prezentowane są telefon, telefon służbowy, e-mail, dane osoby kontaktowej oraz stanowisko. Dane te wyświetlane są pod warunkiem ich wypełnienia w karcie klienta.
Jeśli zmian nie widać prosimy o odświeżenie danych przeglądarki.
Mamy nadzieję, że zmiany przypadną Państwu do gustu. W razie pytań jesteśmy do dyspozycji.
Tagi: crm news
Dodano: 2020-05-28.
Autor: administrator
Szanowni Państwo,
chcielibyśmy poinformować o wprowadzeniu niewielkiej korekty do Regulaminu w części "Prawa i obowiązki Klienta". W razie pytań jesteśmy do dyspozycji.
Tagi: crm news
Dodano: 2020-04-29.
Autor: administrator
CRM - co to jest? Sam skrót pewnie nie mówi Ci zbyt wiele, więc rozwińmy go. CRM, inaczej mówiąc Customer Relationship Management to system do zarządzania relacjami z klientami. Jeśli prowadzisz firmę, doskonale wiesz, ile korzyści przynosi utrzymanie ich na jak najwyższym poziomie. CRM jest więc narzędziem, za pomocą którego zbudujesz trwałą relację z klientem, w znaczący sposób przyczyniając się do sukcesu Twojej firmy.
Wyobraź sobie: Twoja firma posiada już ugruntowaną pozycję na rynku, przez wiele lat istnienia stworzyliście bazę nabywców Twoich usług, która ciągle się powiększa. Pojawia się więc pytanie - jak zebrać w jednym miejscu wszystkie szczegóły współpracy? W jaki sposób stworzyć profil klienta, tak by każdy z pracowników, odpowiadających za jego sprawną obsługę miał w niego wgląd?
Oczywiście można skorzystać z wielu tabelek w Excelu, terminarza, telefonu i starego dobrego maila...
A można połączyć to wszystko w całość i zastąpić rozwiązaniem, które maksymalnie ułatwi dostęp do danych, pozwoli zbudować długofalową i owocną współpracę z klientem, zapobiegnie nieporozumieniom związanym z wymianą informacji przy użyciu tradycyjnych metod, a na dodatek można skorzystać z niego wszędzie, gdzie jest dostęp do Internetu.
Tu z pomocą przychodzi właśnie CRM.
KIedy i dlaczego warto korzystać z CRM?
Oprogramowanie CRM zdaje egzamin szczególnie w dwóch przypadkach - wspomaga bowiem głównie dział sprzedaży oraz dział marketingu.
System do zarządzania relacjami oszczędza Twój czas. Jest on w pewnym sensie podręcznym organizerem, w którym przechowujemy całą korespondencję z klientem, zapisujemy daty umówionych spotkań i rozmów telefonicznych, tworzymy listy kontaktów, czy dodajemy pliki. Wszystkie dane zostają przypisane do kont opiekunów klienta, w związku z tym unikamy sytuacji, gdy np. pracownicy wielokrotnie podejmują próbę kontaktu nie wiedząc, że miały one miejsce już wcześniej. Informacje zostają w przejrzysty sposób usystematyzowane. System CRM staje się więc również cennym narzędziem analitycznym, które pozwoli przyjrzeć się bliżej historii kontaktu z kontrahentem, oraz opracować skuteczną strategię dotyczącą dalszej współpracy. A zrozumienie oraz realizacja jego potrzeb z pewnością zaprocentuje w przyszłości.
Funkcjonalności CRM
Na rynku znajdziemy wiele systemów, które różnią się między sobą ilością oraz rodzajami funkcji. Ale żeby nie poprzestawać na teorii, chętnie przedstawimy Ci narzędzia, które oferuje nasza aplikacja w chmurze - CRMCUBE.
Należą do nich między innymi:
- - dodawanie notatek dotyczących klientów
- - tworzenie baz klientów oraz ich grup
- - przydzielanie zadań i ich grupowanie
- - kalendarz
- - lista dokumentów oraz wbudowany edytor do ich tworzenia
- - eksport bazy klientów do plików csv, xls, html
- - wysyłanie plików na serwer
- - baza produktów i usług
- - obsługa przychodów oraz kosztów
A to dopiero początek! Rozpoczynając pracę nad tworzeniem naszego systemu CRM dla małych oraz średnich przedsiębiorstw zależało nam na tym, by był maksymalnie prosty w obsłudze oraz zawierał wszystkie niezbędne moduły. Aktualnie jesteśmy w trakcie rozbudowy systemu CRM, który stworzyliśmy w dużej mierze w oparciu o sugestie naszych Klientów.
Chcesz przekonać się, czy CRMCUBE jest skrojony na Twoją miarę?
Załóż konto i skorzystaj z całkowicie bezpłatnego, 14-dniowego okresu próbnego.
Tagi: crm relacje klienci
Dodano: 2020-04-15.
Autor: administrator
Szanowni Państwo,
Wdrożono nową wersję systemu CRM w wersji 4.4.1. Oto lista najważniejszych zmian:
- Wprowadzono możliwość dodawania Kosztów oraz Przychodów. Moduł w wersji testowej (beta);
- W szczegółach kontaktu notatki są teraz obok, z prawej strony;
- Na Pulpicie pojawiają się teraz Zaplanowane Kontakty;
- Uporządkowano uprawnienia;
- Inne drobne poprawki;
Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany przypadną Państwu do gustu. W przypadku pytań prosimy o kontakt.
Tagi: crm news
Dodano: 2020-03-02.
Autor: administrator
Szanowni Państwo,
Wdrożono nową wersję systemu CRM w wersji 4.4.0. Oto lista najważniejszych zmian:
- Wprowadzono możliwość dodawania Produktów i Usług. Funkcjonalność ta będzie ścisłe powiązana z modułem wystawiania faktur, który jest w trakcie tworzenia. Moduł w wersji testowej (beta);
- Lista zaplanowanych kontaktów zawiera informacje o ostatniej notatce;
- W szczegółach kontaktu także można dodawać notatki, nie trzeba specjalnie wracać na kartę danego klienta;
- Usprawniono wyszukiwarkę;
- Usprawniono uprawienia - od teraz Pracownik, który nie miał przypisanych uprawnień np. do modułu Klienci, nadal będzie widział ten moduł np. w celu podglądu swoich klientów;
- Poprawiono ergonomię panelu w szczególności na urządzeniach mobilnych;
- Inne drobne poprawki;
Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany przypadną Państwu do gustu. W przypadku pytań prosimy o kontakt.
Tagi: crm news
Dodano: 2019-10-23.
Autor: administrator
Szanowni Państwo,
chcielibyśmy poinformować, że dnia 25 października 2019 roku biuro obsługi telefonicznej będzie nieczynne. Pytania w tym okresie prosimy kierować bezpośrednio pod nasz adres e-mail
Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.
Tagi: crm news
Dodano: 2019-09-27.
Autor: administrator
Szanowni Państwo,
chcielibyśmy poinformować, że w dniach od 30 września do 2 października 2019 roku biuro obsługi telefonicznej będzie nieczynne. Pytania w tym okresie prosimy kierować bezpośrednio pod nasz adres e-mail
Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.
Tagi: crm news
Dodano: 2019-09-02.
Autor: administrator
Szanowni Państwo,
chcielibyśmy poinformować o zmianie godzin pracy Biura Obsługi Klienta. Obsługa czynna jest w dni robocze od 10:00 - 15:00. W związku z tym aktualizacji uległ regulamin.
W razie pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Tagi: crm news regulamin
Dodano: 2019-08-30.
Autor: administrator
Szanowni Państwo,
w dniu dzisiejszym mogą wystąpić problemy z połączeniem telefonicznym z naszą centralką. W razie problemów prosimy o kontakt bezpośrednio pod adres e-mail:
Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.
Tagi: crm news
Dodano: 2019-08-08.
Autor: administrator
Szanowni Państwo,
chcielibyśmy poinformować, że w dniach od 12 do 21 sierpnia 2019 roku biuro obsługi telefonicznej będzie nieczynne. Pytania w tym okresie prosimy kierować bezpośrednio pod nasz adres e-mail
Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.
Tagi: crm news | 1 | | 2 | | 3 | | 4 | | 5 | | 6 | | 7 | | 8 | | 9 | | 10 |