darmowy crm
CENNIK POMOC BLOG KONTAKT     PANEL KLIENTA
 



Obsługa telefoniczna w dniach 04-05.12.2017
Dodano: 2017-12-02. Autor: administrator


Szanowni Państwo,

chcielibyśmy poinformować, że w dniach 04-05.12.2017 biuro obsługi telefonicznej będzie nieczynne. Pytania w tym okresie prosimy kierować bezpośrednio pod naz adres e-mail

Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.




Tagi: news crm


Obsługa telefoniczna w dniu 15.11.2017
Dodano: 2017-11-14. Autor: administrator


Szanowni Państwo,

chcielibyśmy poinformować, że w dniu 15.11.2017 biuro obsługi telefonicznej będzie nieczynne. Pytania w tym okresie prosimy kierować bezpośrednio pod naz adres e-mail

Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.




Tagi: news crm


Obsługa telefoniczna w dniu 06.10.2017
Dodano: 2017-10-04. Autor: administrator


Szanowni Państwo,

chcielibyśmy poinformować, że w dniu 06.10.2017 biuro obsługi telefonicznej będzie nieczynne. Pytania w tym okresie prosimy kierować bezpośrednio pod naz adres e-mail

Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.




Tagi: crm news


Obsługa telefoniczna w dniu 25.08.2017
Dodano: 2017-08-23. Autor: administrator


Szanowni Państwo,

chcielibyśmy poinformować, że w dniu 25 sierpnia 2017 biuro obsługi telefonicznej będzie nieczynne. Pytania w tym okresie prosimy kierować bezpośrednio pod naz adres e-mail

Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.




Tagi: crm news


Obsługa telefoniczna w dniach 14-15.08.2017
Dodano: 2017-08-13. Autor: administrator


Szanowni Państwo,

chcielibyśmy poinformować, że w dniach od 14 do 15 sierpnia 2017 biuro obsługi telefonicznej będzie nieczynne. Pytania w tym okresie prosimy kierować bezpośrednio pod naz adres e-mail

Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.




Tagi: crm news


Nowość w sprawie faktur i zmiana regulaminu
Dodano: 2015-10-26. Autor: administrator


Szanowni Państwo,

dla Państwa wygody, a także i bezpieczeństwa wystawione faktury od dnia dzisiejszego będą dostępne także w Panelu Klienta po zalogowaniu się. Dzięki temu będą mogli Państwo pobrać fakturę w dogodnym momencie. By pobrać fakturę należy wykonać następujące kroki:
- zalogować się do systemu
- kliknąć Ustawienia
- kliknąć Faktury za CRMCUBE

Również subużytkownicy mogą pobierać faktury za CRMCUBE w tym samym miejscu. W tym celu należy w Uprawnieniach przydzielić subużytkownikowi dostęp do Listy kosztów.

W związku z wprowadzoną zmianą musieliśmy zmienić jeden punkt regulaminu, który odpowiadał za kwestie wystawiania faktur VAT. Nowy regulamin obowiązuje od dziś Klientów zarejestrowanych po jego wprowadzeniu. Dla pozostałych Klientów zmiany zaczną obowiązywać po 14 dniach od daty wprowadzenia zmian.

Jeśli Państwo ze zmianami się nie zgadzają mają Państwo prawo wypowiedzieć umowę zgodnie z regulaminem na zasadach określonych w punkcie III.3.



Tagi: news crm faktury


Nowa podział w Liście zaplanowanych kontaktów
Dodano: 2015-10-21. Autor: administrator


Szanowni Państwo,

w celu uporządkowania działu Lista zaplanowanych kontaktów dodaliśmy podział miesięczny. Mamy nadzieje, że wprowadzona zmiana będzie dla Państwa wygodna. W razie pytań jesteśmy do dyspozycji.


Tagi: crm news


Zmiana regulaminu
Dodano: 2015-10-20. Autor: administrator


Szanowni Państwo,

w dniu dzisiejszym wprowadzono niewielką zmianę regulaminu. Nowy regulamin obowiązuje od dziś Klientów zarejestrowanych po jego wprowadzeniu. Dla pozostałych Klientów zmiany zaczną obowiązywać po 14 dniach od daty wprowadzenia zmian.

Jeśli Państwo ze zmianami się nie zgadzają mają Państwo prawo wypowiedzieć umowę zgodnie z regulaminem na zasadach określonych w punkcie III.3.



Tagi: news crm


Możliwość eksportu według grup
Dodano: 2015-10-19. Autor: administrator


Szanowni Państwo,

na Państwa życzenie dodaliśmy dziś możliwość eksportowania klientów do pliku CSV według grup. W tym celu należy kliknąć w Klienci / Lista grup klientów. W danej grupie będzie widoczny po prawej przycisk "Eksportuj CSV". W razie pytań jesteśmy do dyspozycji.


Tagi: news crm


Zmiana w statusach zadań
Dodano: 2015-09-14. Autor: administrator

Szanowni Państwo,

na Państwa prośbę od dziś moment zmiany statusu zadania nie będzie dodawać automatycznie notatki o fakcie takiej zmiany. Ma to na celu uporządkowanie notatek w zadaniach. Mamy nadzieje, że wprowadzona zmiana spotka się z Państwa aprobatą. W razie pytań jesteśmy do dyspozycji.


Tagi: news crm


| 1 | | 2 | | 3 | | 4 |



Co warto wiedzieć:


- Cennik
- Pomoc
- Regulamin

Inne istotne informacje:


- Jak usunąć konto?
- Bezpieczeństwo danych
- Polityka Prywatności

O DevleCube:


- O nas
- Dane do wpłat
- Kontakt



Darmowy CRM online © 2014-2018 DevleCube Sp. z o.o., Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie zabronione.

Certyfikat SSL