Dodano: 2015-01-11. Autor: administrator

Szanowni Państwo,

Otrzymaliśmy wiele sygnałów dotyczących możliwości planowania kontaktu na konkretną godzinę.
Zgodnie z Państwa oczekiwaniami wprowadziliśmy taką możliwość.

Ponieważ wcześniej nie było takiej opcji, system CRM dla zaplanowanych już przez Państwa kontaktów wpisał automatycznie godzinę 0:00. Godzinę tę można łatwo zmodyfikować, wystarczy kliknąć na dany zaplanowany kontakt i zmienić godzinę na odpowiednią.

Dziękujemy za wszystkie sugestie. Będziemy starali się dalej dostosowywać aplikację dla Państwa potrzeb.

Tagi: crm zmiana planowanie kontaktu


Dodano: 2014-12-16. Autor: administrator

Szanowni Klienci,

w drodze jest już wersja 3.0 naszego systemu CRM. Wśród zmian najbardziej przyciągającą wzrok zmianą będzie nowy interfejs użytkownika. Postaramy się był on intuicyjny oraz estetyczny.
Ponadto ulepszone zostaną aktualnie wprowadzane funkcjonalności. Więcej szczegółów już wkrótce.

Tagi: crm nowa wersja


Dodano: 2014-10-22. Autor: administrator

Odpowiednie zarządzanie czasem jest tak samo istotne jak zarządzanie finansami, może mieć ono bowiem wpływ na czas realizacji zadań, a tym samym bezpośrednio przełożyć się na wyniki finansowe firmy. Jednym z najbardziej istotnych zadań niemal dla każdej firmy jest sprawne zarządzanie kontaktami z klientami. To klienci są tymi, którzy zostawiają firmie pieniądze, można więc stwierdzić, że tak naprawdę to klienci są pracodawcami całej firmy.

Sprawne zarządzanie dużą liczbą klientów może przynieść firmie spore korzyści. Po pierwsze, można w jednym czasie obsłużyć większą liczbę klientów, co może pomóc zredukować koszty zatrudnienia dodatkowych pracowników. Po drugie, obsługa jest sprawniejsza i szybka, a szybka obsługa to atut każdej firmy.

System CRM jest systemem stworzonym właśnie do zarządzania relacjami z klientami. Służy do tego, by odpowiednio planować kontakty z rożnymi klientami, zostawiać notatki, realizować zadania. System CRM od LENET.pl spełnia te założenia.

Jak zaplanować kontakt w CRM.LENET.pl?

Planowanie kontaktu można wykonać na 2 sposoby.

- odnalezienie klienta w Klienci/Lista klientów i kliknięcie Zaplanuj kontakt.
- skorzystanie z menu Klienci/Dodaj zaplanowany kontakt i ręcznie wprowadzić potrzebne dane

Do wypełnienia są tutaj także 2 ważne pola z datami. Pierwsze z nich to data aktywacji, czyli kiedy przypomnienie o kontakcie ma zacząć pojawiać się w Pulpicie. Druga data to data samego kontaktu, czyli kiedy konkretnie ma nastąpić kontakt. Po dodaniu zaplanowanego kontaktu będzie on widoczny w Pulpicie (gdy zostanie spełniony warunek co do daty)  oraz w Klienci/Lista zaplanowanych kontaktów z klientami.


Zaglądając w szczegóły danego zaplanowanego kontaktu istnieje możliwość dodawania notatek do kontaktu, w których można umieszczać krótkie notatki na temat kontaktu, np. informacje o godzinie, reakcji klienta na ofertę i inne istotne dane. Ostatnia notatka zawsze jest wyświetlana także na liście zaplanowanych kontaktów.

Tagi: planowanie kontaktu crm oszczędność czas firma zarządzanie


Dodano: 2014-10-14. Autor: administrator

Mamy zaszczyt przedstawić Państwu nową wersję aplikacji w wersji 2.2. Dołożono starań by korzystanie z aplikacji było jeszcze bardziej intuicyjne i funkcjonalne. Poniżej lista zmian:

  • wprowadzono możliwość dodawania notek do klientów oraz zadań. Notatki dodawane do klientów są także widoczne w zaplanowanym kontakcie. Od teraz nie trzeba edytować zadania lub klienta by dodać nową krótką informację. Można dodać notatkę klikając w szczegóły danego kontaktu lub zadania;
  • notatki mogą wprowadzać abonenci pakietów BIZNES, PRO oraz ELITE. Każdy z wymienionych abonentów może dodać maksymalnie do 200 notatek na jednego klienta oraz do 200 notatek na jedno zadanie. Przekroczenie tej liczby skutkuje automatycznym kasowaniem najstarszej notatki dotyczącej danego klienta lub zadania;
  • zmiana najważniejszych opcji dostępna jest już z poziomu szczegółów, nie trzeba wchodzić do edycji;
  • kalendarz jest teraz zintegrowany także z zaplanowanymi kontaktami oraz ważnymi datami;
  • zmieniono sposób wyświetlania danych w Pulpicie oraz listach danych. Dane są teraz czytelniejsze oraz łatwiej dostępne;
  • na listach wyświetlana jest teraz dodatkowa informacja o ostatnio dodanej notatce;
Tagi: nowa wersja crm


Dodano: 2014-09-25. Autor: administrator

Mamy zaszczyt przedstawić Państwu nową wersję naszego systemu CRM. Wprowadzono nową szatę graficzną oraz usprawniono nawigację. Teraz dodawanie danych jest dużo bardzie intuicyjne.

Ponadto przeniesiono następujące sekcje:
- kalendarz znajduje się teraz w menu Zadania;
- przesyłki kurierskie znajdują się teraz w menu Klienci;
- Użytkownicy znajdują się teraz w menu Pracownicy;
- zestawienia finansowe znajdują się teraz wyłącznie w menu Raporty;
- raport sprzedaży znajduje się teraz wyłącznie w menu Raporty;
- notatka właściciela konta dostępna jest teraz z prawej strony.

Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany przypadną Państwu do gustu i uproszczą korzystanie z systemu. W razie pytań zapraszamy do kontaktu.

Tagi: crm nowawersja


| 1 |
Darmowy CRM online © 2014-2018 DevleCube Sp. z o.o., Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie zabronione.

Certyfikat SSL